Často kladené otázky
Odkud je mi účtována doprava?
Dopravu účtujeme od ulice Tázlerova 251 nebo Přepeřská 1447, Turnov (v závislosti na použité technice).
Co ovlivňuje kilometrový nájezd?
počet cest z místa nakládky na místo vykládky
typ techniky, která bude nejvhodnější pro vaši zakázku a její lokace (místo vyzvednutí).
Platím za vytvoření cenové nabídky?
Pokud nám zavoláte nebo zašlete email a nepotřebujete, abychom vás navštívili, pak je cenová nabídka bezplatná.
Proč je osobní návštěva zpoplatněna?
Čas je u nás cenná komodita, doprava odborníka za vámi zabere jak čas, tak peníze. Použije-li se automobil, je třeba hradit opotřebení. Osobní návštěva je zpoplatněna jednorázovým poplatkem 300 Kč. Poplatek je splatný před zahájením debaty o požadavcích zákazníka. Poplatek není vratný v případě, kdy se rozhodnete nevyužít naše služby nebo pokud vaši zakázku odmítneme.
Fixní cena nebo zpětná fakturace
Dodavatel může nabídnout dva režimy fakturace.
Buď fixní cenu za akci nebo zpětnou fakturaci podle reálně dodaných činností.
Fixní cenu lze použít v případě, kdy byl předem domluven maximální nájezd km, počet hodin a použitá technika.
U větších akcí nelze předem určit konečnou cenu, proto dodavatel požaduje před zahájením prací zálohu navýšenou o jistotu (rozpočtovou rezervu), která slouží na pokrytí neplánovaných víceprací jež nebylo možné předvídat během tvorby orientačního odhadu časové náročnosti.
V takovém případě provede dodavatel po akci koncové vyúčtování odvedených činností, případný přeplatek klientovi vrátí na účet / nedoplatek klient uhradí dodavateli, to ve lhůtě 3 dní.
Rozpočtová rezerva
Jde o vratnou rezervu (jistotu), která slouží na pokrytí neplánovaných víceprací se kterými se nepočítalo během tvorby orientačního odhadu finanční náročnosti. Výše je 30% až 100% z odhadované ceny podle orientační předběžné kalkulace. Minimální výše jistoty je 0,3 násobek odhadované ceny v případě, kdy došlo k fyzickému ohledání rozsahu zakázky technikem nebo 1 násobek z hrubé orientační kalkulace v případě, kdy dodavatel vycházel z klientem dodaných fotek/videí.
Záloha
Cenu za stěhovací služby je prakticky nemožné dopředu odhadnout. To je také důvod, proč dodavatel od objednatele požaduje před započetím prací složit zálohu. Záloha zahrnuje jak odhadovanou cenu služeb, tak finanční rezervu na případné vícepráce. Minimální výše zálohy 6000 Kč.
Koncové vyúčtování
Vyhotovení koncového vyúčtování zabere dodavateli až 2 hodiny a je zpoplatněno paušální částkou 550 Kč. Koncové vyúčtování se nevyhotovuje v případě, kdy byla ujednána fixní cena za akci (byl stanoven maximální počet hodin, nájezd, počet pracovníků, technika).
Plánování a organizace je zpoplatněna
Budete-li chtít, abychom naplánovali převoz, zajistili pracovníky či techniku, pak za čas strávený organizací a koordinací lidí/prostředků účtujeme sazbu 350 Kč/h. Rozhodnete-li se nevyužít našich služeb, nejste zproštěni uhradit za již odpracovaný čas v souvislosti s plánováním a organizací vaší poptávky. Vystavíme vám fakturu s třídenní splatností, tu jste povinni uhradit.
Co vše dodavatel objednateli účtuje?
Objednáním stěhovacích služeb si objednatel najímá dodavatele.
Od dodavatele se očekává zejména organizace, manuální práce, odvoz atd.
Je pochopitelné, že objednatel dodavateli hradí i veškerý čas strávený organizací, přípravou vybavení, cestou na místo a z místa stěhování, opotřebení a úklid vybavení.
Dojde-li na akci k neúměrnému opotřebení vybavení dodavatele, je objednatel povinen takové opotřebení uhradit.
Platební metody
Přijímáme hotovost (zálohu lze složit na doručovací adrese).
Pokud za vámi přijedeme, lze nám uhradit zálohu hotově. Přenosné platební terminály nemáme.
Do 3 dnů po akci vyhotovíme detailní koncové vyúčtování dodaných služeb. Vyúčtování obsahuje typ pracovních činností, dobu, počet pracovníků atp.
V případě nedoplatku provedete bankovní převod (příkaz zadáte ručně z vašeho internetového bankovnictví). Splatnost faktur 3 pracovní dny.
Režijní náklady
Dodavatel má s každou zakázkou na Turnovsku režijní výdaje ve výši 900 Kč.
Tyto náklady jsou účtovány jako jednorázový poplatek každému klientovi a zahrnují zejména tyto činnosti:
organizaci, plánování, provozní a administrativní agenda, komunikace s klientem o max. délce 120 minut